Kasuliku Kraami Kogumik – Hinnakujundus

24.17 

Määra oma tootele õige hind ja teeni rohkem raha!

Oled väikeettevõtja, töötad palju, su tooted-teenused on kvaliteetsed ja kliendid armastavad sind, aga raha ja aega on alati liiga vähe?

Kogumik on kasulik:

  • ettevõtjale – kuidas oma tootele või teenusele õige hind leida? Kuidas hinda tõsta saab?
  • raamatupidajale – hinnakujunduse loogika mõistmiseks, enda teenuse hinna paremaks sättimiseks ja klientidele parema nõu andmiseks

Tegemist on failikogumikuga (zip), mis tuleb enne kasutamist lahti pakkida.

Osta Kasuliku Kraami Kogumik: Hinnakujundus ja tee oma elu lihtsamaks!

Kategooria:

Kirjeldus

Mida kogumik täpselt sisaldab?

  1. Millest alustada?
    • Õige hind suurendab su sissetulekuid
    • 3 põhireeglit hinna määramiseks – ilma arvutamata ?
    • Millest hind sõltub?
    • Kuidas oma hinnateemaga toimetada?
    • Turu-uuring
  2. Hinnaarvestus ja pakkumise protsess
    • Hinnaarvestuse meetodid (tunnihind, kuutasu, projekti hind jne)
    • Millal küsida raha tundide alusel ja millal fikseeritud hinda?
    • Näide tunnitasu vahetamisest kasulikuma meetodi kohta
    • Väärtuspõhine hinnastamine
    • Hinnapakkumise tegemine
  3. Miinimumhinna arvestamine
    • Oma miinimumtunnihinna arvestamine, näide
    • Oma toote miinimumhinna arvestamine, näide
    • Koolitusettevõtja tasuvuspunkti ja mõistliku hinna arvestamise näide
    • Lisatud arvestustabel Excelis
  4. Odav hind või kallis hind?
    • Millal kasutada pigem odavat hinda ja millal kallimat?
      Jaemüüja ja tootja võrdlustabelid.
    • Odavam hind kui konkurentidel
    • Kuidas hinda alandada?
    • Kallim hind kui konkurentidel
    • Hind kui strateegiline otsus
    • Valikuline hinnastamine
  5. Miks ja kuidas hinda tõsta?
    • Märgid liiga madalatest hindadest
    • Kõrge kvaliteet on parem konkurentsieelis kui odav hind – näide kolme väikeettevõtja võimalikust strateegiast
    • Kõrgema hinna küsimisega kaasnevad positiivsed mõjud
    • Kuidas hinda tõsta? – sinu bränd ja hinnatase peavad olema vastavuses
    • Klientide poolt tunnetatud väärtus
    • Kuidas mõjutada tunnetatud väärtust? Pakendamine, formaat, unikaalsus, kättesaadavus
    • Aspektid, mida pidada meeles kallite toodete juures
    • Täiendavad soovitused hinna tõstmiseks
  6. Hind ja turundus
    • Hinnavariantide pakkumine
    • Esita hinnad võrdlusena
    • Arvesta hinnanumbri mõjuga
    • Veel turundusnippe