Webinar – aastaaruanne

Webinar – aastaaruanne

25.00 

Üks aasta jälle läbi saanud, varsti vaja aastaaruanne kokku panna.

Mida sa pead aastaaruandest teadma?
Millised on valikud, võimalused, kohustused, vastutus?
Mida uurida teise ettevõtte aastaaruandest? Ja vastavalt ka – kuidas kirjutada oma aastaaruannet, nii et see parema mulje jätaks?

Webinar on kasulik:

  • igale ettevõtjale, et mõista paremini oma aastaaruandega seotud teemasid
  • noorele raamatupidajale või tudengile, kel vaja uusi teadmisi omandada
  • kogenud raamatupidajale, et mõned teemad meelde tuletada

Webinar toimub kolmapäeval, 20.01.21, kell 10, Zoomi keskkonnas. Kestab ca 1-1.5h

Palun osta ligipääs siit e-poest, seejärel saad meilile lingi webinariga ühinemiseks.

Kolmapäeval, 20.01.21, kell 10 vajuta linki ja tule Zoomi keskkonda.
Kui vaatad otse, saad küsimusi küsida.
Peale webinari saadan kõigile ostjatele meilile lingi ka videosalvestusega, saad järele vaadata või uuesti vaadata, kui midagi arusaamatuks jäi. Järelvaatamise aeg piiratud ei ole. Saadan ka slaidid.

 

 

Kategooria:

Kirjeldus

Millest räägime?

  1. Aastaaruande eesmärk ja põhiprintsiibid
  2. Raamatupidaja ja juhatuse koostöö, vastutus
  3. Erinevad formaadid (mikro, väike, keskmine, suur), RTJ&IFRS
  4. Auditi ja ülevaatuse piirmäärad, konsolideerimiskohustus
  5. Aasta lõpetamise protseduurid
  6. Vajalikud valikud (arvestuspõhimõtted, hinnangud)
  7. Covidi mõju 2020.a. aastaaruandele
  8. Eelmiste aastate vigade parandamine
  9. Aastaaruande hindamine ja lugemine (teiste ja enda oma)
  10. Q&A

 

Sulle võib meeldida ka…